Tahniah! 9A PMR

Share
..
Adik by akuNabel.
"Ade iras-iras heroin Boys Over flowers, =P"

Alhamdulillah, adiku Nabilah Wafa yang juga merupakan calon pmr tahun lepas iaitu 2009, telah berjaya memperoleh A dalam 9 matapelajaran yang diambilnya, termasuklah Bahasa Arab. =D

Tahniah buat adik abg. =P
Sebelum ni, adiku juga memperoleh keputusan yang sama dalam trial PMR beberapa bulan sebelum peperiksaan yang sebenar. Syukur, memang pandai betul adik aku sorang ni. =P

Ni Mesti cikgu-cikgu SMKA Maahad hamdiah gembira tengok anak-anak murid dapat keputusan yang cemerlang dalam PMR.Boleh dikatakan hampir separuh pelajar Tingkatan 3 mendapat 9A dalam PMR. Iaitu seramai 82 pelajar daripada 164. Hanya 3 orang yang mendapat 8A dalam kelas adiku, selebihnya 9A. Ni berkat tunjuk ajar cikgu-cikgu Maahad yang sentiasa memberikan yang terbaik untuk muridnya. Syukur Alhamdulillah.

Kids in the classroom by chrissuderman.

Tahniah juga kepada semua pelajar lain di Malaysia yang mendapat keputusan cemerlang dalam PMR 2009. Yang kurang bernasib baik, teruskan usaha anda untuk SPM pula!

Ehm.. Tahniah juga buat adik aku sorang lagi, Nabil Fikri yang berada di tingkatan 4 tahun 2009 kerana telah berjaya mendapat keputusan cemerlang dalam final examnya. 11A 1B!! Ranking Ke-4 tingkatan 4 di SBPI Gombak.

"Whoa, dashyat "gile" dia nih".

Ni semua berkat usaha dia yang selalu mengulangkaji daripada awal tahun lagi, dia belajar bersungguh-sungguh tu. Study Smart.
Tapi sayang, tahun 2010 semua pelajar cuma boleh ambil 10 subjek..

Cosplay by dsimanjuntak.
"Gambar hiasan jela"

Dia ni, suka main chess dan selalu juga menang. Ranking Top 10 dalam SBPI Gombak. Selalu juga jadi wakil sekolah dengan senior-senior untuk pertandingan Chess.
Adik aku ni suka betul Bahasa Jepon, (start minat daripada tengok cerita jepun dulu2), jadi dia pun ambil bahasa jepun sebagai matapelajaran tambahan. Dalam matapelajaran ni, ada 4 "Sub-matapelajaran" yang berbeza. ( Macam BM, BI, Math, dengan Sej dalam satu matapelajaran). Dashyat! =0, ahaha.

Suwon Citizens festival Civil Service Exam Suwon South Korea by Derekwin.
"Ni tulisan korea bukan jepon le"

Apa-apa pun, tahniah buat adik-adiku dan teruskan usaha "anda" dalam pelajaran, supaya dapat lagi keputusan yang cemerlang dalam exam ataupun SPM 2010. Chaiyok!. =P

Bila aku imbas balik, abang aku dengan adik-adik aku berjaya mendapat 9A dalam PMR "dorang", tapi aku sorang je yang tak berapa berjaya. 7A 1B, Bahasa Arab aku dah drop masa Form 3, sebabnya aku tak konsisten dan fokus sangat mempelajari Bahasa Arab. Mungkin kerana banyak gangguan duduk rumah "time" tu, nak main laptop la, ps2 le, etc. Kalau duduk asrama awal-awal macam abang dengan adik-adik aku, "comfirm" boleh fokus dan berjaya (konon-kononnye la) tapi itulah sebenarnya kelebihan asrama. Dapat melatih kita hidup berdikari.

Itula bel, "time" upsr maen2, dapat 3A je, tapi semua adik-beradik dapat 5A. Sebab tu dapat SMKTAR. (itupun kira bersyukur dapat star =P)

Kira aku sorang je yang tak duduk asrama dalam family aku + adik aku lagi sorang umur 9 tahun. Sebab? aku tak suka duduk asrama. Plus, asrama star tu, teruk perangai dorang. ( Era 2005-2008 ), Selalu roger malam!. betul tak hanif? hahaha.Muka "Moyok" sentiasa time belajar, nasib baek tak kantoi dengan Ustazah Nor Ain pasal korang roger. Bertaubatlah. =P

Peace no war XD.
Apa-apapun selamat tahun baru.
Sorry lambat update blog, sebab sibuk sedikit.
Doakan kejayaan aku dan kawan-kawan dalam "result Spm nanti" dan doakan supaya grade tahun nie turun banyak. lol. =P

assalamualaikum.

0 479 KoMen:Tambah Komen↴

Followers

Notes Updates

Notes Updates [31/12/2011]

# Pesanan dari Admin

Assalamualaikum dan salam sejahtera, Terima kasih kepada sesiapa yang mengunjungi dan menyokong 100% laman blog ini selama ia beroperasi. Tapi dukacita dimaklumkan bahawa admin tidak lagi dapat mengupdate blog ini atas masalah2 tertentu. Walaupun begitu laman blog ini tidak akan di delete, dan masih dapat digunakan oleh semua pengguna.

Senarai project blog oleh admin.
1. http://animaxwidget.blogspot.com
2. http://nnseyo.blogspot.com
3. http://muzikbel.blogspot.com

Laman blog peribadi.
http://nabilharith.blogspot.com - p/s : Sudah berhenti. Mungkin akan ada laman blog peribadi baru.

Laman Facebook - http://www.facebook.com/nabelnajib

TQVM for visiting my web blog. :)

| Other BlogSpot |

Do Visit and Follow, TQVM.

# www.muzikbel.blogspot.com
# www.nnseyo.blogspot.com
# www.saaranghaeyo.blogspot.com
# www.animaxwidget.blogspot.com

Update : Blog diatas tidak akan diupdate untuk sementara, kerana admin sibuk dengan pelajaran dan bulan ramadhan al-mubarak. TQ

Muzikbel Widget


About Me

My photo
Salam n Hi!, Nama saya Nabil Harith, umur 19 tahun (2011), bangga menjadi rakyat malaysia, a proud muslim dan kerjaya sebagai student di Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin dan mengambil kursus Diploma Teknologi Komputer. Menjadikan blog sebagai wadah perkongsian dan diari 'hidup' diri ini.

Popular Posts

<< Buka Kotak ShoutBeL >>